Loading...

(Just one moment)

FAQ – sesja portretowa

W jaki sposób dokonywana jest rezerwacja sesji?

Rezerwacji można dokonać telefonicznie, poprzez e-mail lub wiadomość na Facebooku.
Po ustaleniu terminu w celu potwierdzenia rezerwacji wymagany jest bezzwrotny zadatek w wysokości 100 zł, płatny na numer konta podany przeze mnie w wiadomości e-mail. Wpłaty należy dokonać w ciągu dwóch dni od dnia ustalenia terminu rezerwacji, w przypadku braku płatności po tym czasie rezerwacja wygasa automatycznie. Po dokonaniu wpłaty sesja jest dla Państwa zarezerwowana także wtedy, gdyby termin uległ zmianie.

Rezerwacja sesji zdjęciowej jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.

W jakiej sytuacji powinnam dokonać zmiany terminu sesji?

Zmiany terminu sesji przyjmuję najpóźniej na 24 godziny przed ustaloną datą spotkania. Po tym terminie rezerwacja jest anulowana, a zadatek nie podlega zwrotowi.
Datę naszego spotkania zmieniamy w sytuacji, gdy ma Pani objawy przeziębienia lub grypy.

Czy jest możliwość wykonania profesjonalnego makijażu na miejscu czy trzeba wykonać go we własnym zakresie?

Makijaż oraz fryzura są po stronie uczestników sesji, na miejscu możemy wykonać tylko pewne poprawki dla uzyskania spójności stylistycznej.

Jak wygląda przebieg sesji?

Sesja trwa około 2-3 godzin i odbywa się w moim studiu fotograficznym w Ostrówku pod Warszawą (zobacz na mapie) w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 10.00 – 14.00.
Jeżeli osoba portretowana wykupiła także makijaż, nasze spotkanie potrwa o około godzinę dłużej.
Po załatwieniu formalności (podpisanie umowy i uiszczenie opłaty) ustalamy kolejność stylizacji, jeżeli jest ich kilka i omawiamy pozowanie.
Ustalone ujęcia wykonujemy w zaplanowanych wcześniej stylizacjach, tylko ze mną w studiu w intymnej atmosferze.

Co mam zabrać na sesję portretową?

Podczas przygotowania stylizacji proszę pamiętać, by ubrania miały jednolite kolory i były pozbawione dużych wzorów. W przypadku panów najlepiej sprawdzają się gładkie koszule lub koszulki typu t-shirt.
Wszystkie elementy garderoby skonsultujemy wcześniej, więc proszę potraktować to jak dobrą zabawę. Mam ukończony kurs wizażu i chętnie pomogę w doborze ubioru oraz wykonam makijaż, jeśli osoba portretowana sobie tego zażyczy.
W pomieszczeniu studia nie można przebywać w butach, proszę więc pamiętać o obuwiu na zmianę.

Jak mam przygotować się do sesji portretowej?

Proszę o wyprasowanie i oczyszczenie z pyłków wszystkich ubrań.
Proszę na dzień przed sesją nie korzystać z solarium.
Wszystkie potrzebne akcesoria oraz ubrania, wymienione powyżej warto spakować poprzedniego dnia, by w dniu sesji nie denerwować się przygotowaniami i przyjechać zrelaksowanym i spokojnym. Przed sesją zachęcam, by pamiętać o chwili odpoczynku dla siebie, zjedzeniu lekkiego posiłku i np. dobrej kawie. Niech to będzie piękne przeżycie niezmącone przemęczeniem i niepotrzebnym stresem.

Czy osoba portretowana sama wybiera zdjęcia?

Wstępną selekcję zdjęć wykonuję ja, następnie przesyłam galerię zawierającą ok. 20-30 fotografii, z której dokonują Państwo wyboru zdjęć w ilości zgodnej z wykupionym pakietem. Wybrane fotograifie są następnie retuszowane.
Oczywiście jest możliwość zakupienia dodatkowych ujęć – po szczegóły zapraszam do cennika.

Czy można kupić inną ilość zdjęć niż te zamówione w pakiecie?

Liczba zdjęć określona w pakiecie jest liczbą minimalna. Jak najbardziej istnieje możliwość dokupienia większej ilości ujęć, które przekraczają liczbę wstępnie wykupioną zestawie.

W jaki sposób i w jakiej formie otrzymam zdjęcia?

Jeżeli zdjęcia zostały zamówione w formie elektronicznej, zostaną wysłane do Państwa poprzez link do pobrania.
Zdjęcia w formie papierowej są dostarczane kurierem lub możliwy jest także ich odbiór osobisty.
W każdym przypadku pakiet zawiera zdjęcia w pełnej rozdzielczości do druku oraz w formacie do publikacji na Facebook’u, zgodnym z aktualnymi wytycznymi.

Czy muszę wyrazić zgodę na publikację moich zdjęć w portfolio Cristi portretuje?

Bez pisemnej zgody z Państwa strony żadne zdjęcia z sesji nie są publikowane, mają Państwo także prawo w każdej chwili wycofać wcześniej udzieloną zgodę na publikację swojego wizerunku.
Jeżeli decydują się Państwo na publikację wykonanych na sesji zdjęć w swoich mediach społecznościowych, tym samym udzielają Państwo zgody na umieszczenie zdjęć z sesji na moich profilach społecznościowych.
Brak zgody na umieszczenie zdjęć w moim portfolio jest równoznaczny z brakiem możliwości publikacji tych zdjęć w Państwa przestrzeni publicznej.
W przypadku publikacji w mediach społecznościowych wymagane jest oznaczenie mnie jako autorki zdjęć.

Jakie obowiązują zasady bezpieczeństwa podczas sesji?

Warunkiem by sesja się odbyła jest brak oznak infekcji u wszystkich osób biorących w niej udział.
Przed każdą sesją podłoga oraz wszystkie akcesoria są myte neutralnym środkiem dezynfekującym. Ponadto całe studio poddane jest dezynfekcji za pomocą bakteriobójczej lampy UV.
W trakcie sesji mam założoną maseczkę oraz obuwie, w którym przebywam tylko w pomieszczeniu studia.

W razie jakichkolwiek pytań nieujętych powyżej, zapraszam do kontaktu ze mną telefonicznie pod numerem (+48) 664 786 477 lub przez formularz kontaktowy.